Gummy Feat TOP “Im Sorry” MV

Team TOP, i know its gonna hurt you…so here’s the video ” Im SORRY”

Credit: 와쥐베베,BigRoom@BBvipz

Ok i watched it and it was sad. I love Sandy and Top. They looked good together!

My PLOT::basically is like this..like any other korean drama. Sandy and Top were together and they were happy..till Sandy got sicked..since she doesnt want to cause TOP any pain becoz of her sickness, she ran away, hoping that might ease his pain sooner or later..maybe TOP thought that she ran away coz she didnt love him anymore or something and was mad at her..but eventually he found out the real reason to it and went off to look for her..but it was too late..Sandy passed away..

~momovip

Advertisements

~ by Momo on March 11, 2008.

57 Responses to “Gummy Feat TOP “Im Sorry” MV”

  1. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    it’s not real. i promise you guys =D
    its camera angles & they dont even touch as much
    or…. it was a long peck. that’s all! TOP is loyal to his fans. =D

  2. haha gd.
    OMGOMGOMGOMG TOPTOPTOPTOP!! so hottt
    wow he was scary in some parts.
    i love you TOP!!
    aw it was sad. top crying! T.T

  3. I cant watch it ?
    If you’re not logged into BBVIPZ you cant watch?!
    Come onnnn.

  4. i havent watch it either…..from the looks of it..it must be really sad..Vicky cried..poor kid

  5. OMG
    i just finished it all the way through…
    i’m not watching it anymore…
    SPOILER!!! he cries… i think that’s worse than seeing him kiss a girl. TOP is a good actor.
    i love you oppa!

  6. iqwoo : yes you can…anyone can watch the vid even if ur not a member

  7. it takes a while to load, how long did it take for you guys?

  8. Wow. I am really impressed. x]

    I closed one eye and kept the other wide open during the kiss scene. Hahaha. But then I was excited at the same time. 8D; But really, it wasn’t as big as all the media articles and stuff made it seem. Too bad, I was actually looking forward to something more. XD But anyway! Before I get shot by Tabi’s fans…

    It really was very good. Tabi’s acting was really impressing, and the boy looked hot!

  9. omg omg omg…I nearly cried watching this video. ;___; TOP~ what an amazing actor; I lurfff him to death. Like the plot was so augh!!!! >__=D

  10. iqwoo: it does..just wait k

  11. TOP is such a good actor, but still Im jealous T_T

  12. you dont have to be logged into bbvipz. im not a member or anything, and i can see it.
    oops did i spoil that for gdluvzmc? xD sorry!
    couldnt even really see the kiss! gahh

  13. TOP’s a rider!
    Haha, that’s sad.
    It reminds me of Lies.
    Sandara died, Top Cried!

  14. TOP was so hot in the video xD haha
    awww): top cried?!?! so sad; i cried too x_x”

  15. wow Top looks hotter with the Bike scene xD

    n phew~ yeah its a camera angles xP

    omg its so sad…gummy’s voice sound like cryin too =(

    “biyaneyo saranghaeyo”♥

  16. This one might be a bit faster.

    Credits: the7REAL

  17. OMFG it so sad and intense
    Top was a good actor and Sandy
    AWWWWWWWWWW makes me feel so bad for Toppie

    You guys dont worry they didnt kiss like kiss kiss but like the kiss in the music drama lols

    *You can watch it in Firefox or something else beside Internet Explorer*

  18. ah!!!
    TOP has to be the hottest guy~
    lucky Sandra Park…he just basically jump started her career in Korea!

    이제 따른여자 키스하지마!!!!
    승현아, 사랑해~~~

  19. not watching…huhuhuhu…peak peak peak
    watching with wide eyes now…
    sobs sobs sobs…crying….out loud…
    can’t take it…run away…
    come back watch gain…look closely..relieved….

    TOP is still mine….love him so much!!!!!

  20. OHMAHGAWD THAT IS ONE HOT VIDEO AND ONE BURNING TOP!~

    never mind the girl 😀

  21. what a great plot!! love it!! (even though im dead jealous) wahaha

  22. When I listened to Gummy’s track,
    I was so not sure what to expect.
    D:

    But that just satisfied me so badly.
    The beginning got me hooked so badly
    because of the motorcycle stunts
    and Sandara unni’s voice.

    And the ending made me happy;
    it was a scene that Top was wishing to act in, right?
    He nailed it good.
    I’m so proud of Sandara unni too.
    [:

    And the kiss was like.
    Nothing. O O
    I didn’t even get giddy over it.
    u u
    But it was cute.

    This MV was very cute. D:
    Top’s face in the end…
    Sandara’s fate in the end…
    DDDDDDDDD:

    Everyone did such a good job;
    thanks to all the people that helped in making this MV.
    D:
    I love them to death.
    D:

  23. awwwww that’s so sadd

  24. o.O posted 2 times?
    well momo was first! xD

  25. i WATCH IT!!!!!!!!!!!!
    WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    loonz
    I AM SOOOO SORRY
    i couldnt help it!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WAHHHHHHHHHHHHH
    loonz forgive unni and listen to her
    WATCH IT!!!!!!!!!!!!
    it is SOOOOOOOOOOOOOOO GOOOOOOOOOOOOODDD
    TOPie sarangheayo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    THANK YOU THANK YOU!!!!!!!!!
    i LOVE it!!!!!!!!!!!!!!!!
    though i closed my eyes when they kissed
    and cried my heart out
    *sob sob
    i am watching it again
    TOPie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i LOVEEEEEEEEEEE you
    WAHHHHHHHHHH
    it IS SOOOOOOOOO sad!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wahhhhhhhhhhhhhhhhh
    loonz forgive me
    my baby is SOO FREAKEN HOTT AND such a GREAT actor
    i LOVEEEEEEE the song too!!!!
    EVERYBODY WATCH the MV
    the ending is good

  26. o: I’m not korean so I don’t really get the story? Like I do, basically Sandara and Top are lovers right? and they loved each other so much and top even gave her a ring. But then what happened did she leave him? He was obviously regretting something and they were trying to contact each other? O_O and then yes she obviously died and he cried which was ahhh so touching i loved the ending. But I don’t really get the middle story plot

  27. OMG they killed her… OMG. OMFG. hehe. ^^

    why does it feel like half of the MV is TOP with a stupid helmet on the bike?
    why cant it be TOP withOUT a stupid helmet on a bike?
    i wannted to see more of TOP.

    but i loveee it! ^^

  28. Karen : basically is like this..like any other korean drama. Sandy and Top were together and they were happy..till Sandy got sicked..since she doesnt want to cause TOP any pain becoz of her sickness, she ran away, hoping that might ease his pain sooner or later..maybe TOP thought that she ran away coz she didnt love him anymore or something and was mad at her..but eventually he found out the real reason to it and went off to look for her..but it was too late..Sandy passed away..

    this is my plot

  29. OMG ! I DON’T THINK THEY KISSED :OO it was just the camera angle
    but yeah i have to say the ending was surprising and it was really sad 😦
    LOVE T.O.P’S ACTING!

  30. TOP IS SO HOT! ahaha his skin is like perfection O_O i love him with eyeliner one.. it makes him look soo… hot :O poor top. i love his crying scene.

  31. momo,
    perfect..actually that is the real story…remember when he was holding the picture
    with a paper that was the result of the test that she kept hidden for a long time..
    eventually he found out the real reason and looked for her…but…sobs sobs
    TOP cried i cried..everybody cried…

    i want to see them again together…hahahaha!!!!

  32. TOP&YB’sGiRL: watching too many korean dramas, you can easily figure out the whole scenario..but then its a bit cliche..still i love it..i just love watching good cliche movie

  33. i love the song and the MV (:

  34. OMG! i already see the vid T^T and it was not a kiss kiss O.O
    TOP acting is really good i almost cried when he cry ='(
    hehehe O//O

  35. asi que…uff…aliviada porque no fue beso beso U¬U

  36. momo, how’d you know…? well you know i am so hooked up with anything about
    koreans…hahaha!!! but i do love japanese and taiwanese drama too…

    and i understand Korean so that is why i am so into it…
    i guess you too momo….their plot is always the same..right?

    can you post a question like “if you were to remake this music video same characters but different ending what would it be?”

    thanks momo!!!

  37. TOP&YB’sGiRL:: i’ll post that question for ya and good question too..

    yeah i like Japanese and Taiwanese drama too..

    Unlike Japanese drama, Taiwanese and Korean are fantasy drama thats the reason why it so predictable..but like i said earlier, i do love fantasy yet cliche drama, that what makes my life more interesting hahahah..

    i so need a boyfriend right now..or else i would get easily drawn to fantasy world…hahahah..wake up momo..*pinching my own cheek*..this is reality LOL

  38. TEARSSSS

  39. i haven’t seen it..i dont wanna watch it!!!

  40. Loonz i’m going crazy here..

  41. i will definitely break up with my korean boyfriend if TOP or YB propose to me.
    hahaha!!! so you can have him…JK…

    momo then you can also post

    WANTED BOYFRIEND:
    must have some of the features of big bang!!! hahaha! joke..

    don’t rush…boyfriends are like dogs which keep following you around and barking when you don’t have time for them…

    SOMEDAY YOUR PRINCE WILL COME…i’ll pray for you…

  42. DAMN!!! THE VIDEO WAS TOO GOOD!!!
    i love it!!! i cried.yeah i was such a ninny..but i can’t help it!!!! it broke my heart watching how the story unfolds..

    the kiss was ok..hehe..nothing to bash about!!! and TOP is really good in acting can’t wait to see him on a series..
    MOMO:: thanks for giving us the link..

  43. omg the mv was SOOO GOOD! BUT SOO SADD!
    WAHHHH! now i’m all down! I CRIED !!!

    TOP LOOKED SOO HOT ! especially in
    the last scene with the SCARF OVER HIS MOUTH !!
    AHH TOO CUTE !!

    the kiss wasn’t that “whoah” it
    was actually a really short scene

    THANK YOU sooooo much for putting this video up!
    good thing i chekked this site before i slept! LMAO

  44. loveyoumoremore ::: you’re most welcome..have a good nite sleep..dont let TOP bug bite ya..hahaha 😛

  45. it was sad….
    WHEW…*Wipes Sweat*
    TOPPPPPPPPPP…OmahGawd HE soooo HAWT!!

  46. Best video ever. well best acting Top ever done. Amazingg ❤

  47. :O
    awesome video
    but…
    i’m still wonderin what the letter says

  48. where can i download the song?

  49. farah// please go to download section. i have already post gummy’s album there..

    mickster// the letter is saying..I’m sorry…i love you (in korean)

  50. actualy even if i am not a korean i understand it coz i understand what sandara say coz i know to speak korean a little bit

    it was a cool story

  51. hi ganda nmo tlga sandy …

  52. idol ko yan…… hay salamat buti naman umangat career nia sa korea… hehe

  53. i think sandara(sandy) was to good in this mv and TOP ai good i love the story of this video even a dont realy understand all i know the other words coz im was reading a korean dictionary or some times a was wathcing koren drama so know i understand a littel……………………….a love this mv…………………………….

    PHILIPPINE

    Sandara Park
    (sandy)

    Fans

  54. ILOVE TOP!! HE LOOKED FINE A$$ H3L!$!!!

  55. the guy with eyliner make-up wearing a black shirt. etc !? he so cute .!! ILOVE him. HHA * if im not mistaken he is one of the member of the band bigbang.!!? :)) HHA . i love the video of im sorry.

  56. the most touching mv, that I ever saw. Seriously, this guy need to act another a movie.

  57. […] Momovip of BIG BANG Fansite MV Source: […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: