FFF Challenge Stories!!!

Hi!! We’re bringing you the links of our FFF CHALLENGE!!! πŸ˜€

sooo, here are our FFF Challenge participants’ stories!! Feel free to click on it, tell us your opinion and dont forget to give comments to the authors!! cause comments are loveee <333

ps. if any of you already joined this challenge and ur story is not here, please comment or contact us so we could post it up okay? πŸ˜€


FFF Challenge Stories

Heaven by Angela

Heaven by Aoki

Heaven by Mai

Heaven by Hanii

Heaven by Keepeaches

Heaven by pia<3

Heaven by Mai Li

Heaven by jiyonglover

Heaven by MAC

Heaven by son_nyul

Heaven by Iyasu

Heaven by Engraved_16

Heaven by Stupidity

Heaven by shattered teardrops

Heaven by Kaerlighed

============================

Advertisements

~ by kimvipbunnie on December 6, 2008.

20 Responses to “FFF Challenge Stories!!!”

  1. COOLNESS! πŸ˜€

  2. wee~ im the 1st to comment. hehe. yea ignore me. XDD

  3. woaaa… to be honest i first read the story by Angela…cause that’s my name πŸ˜€
    but i must say i really enjoyed it…just awesome πŸ™‚
    and thank you Angela…it was a great way for me to start my day ^^

  4. to be honest i read according to author’s name
    and as a jiyong lover..i picked jiyonglover’s story and read it
    i enjoyed it..a pretty good story
    i wished i was yoobin!! sighh~
    will read the others soon πŸ™‚

  5. i clicked on all the links and most of the posters looked pretty sad. i only read jiyonglover’s story so far and im glad i read it. it was a happy story and it was too cute for words. im still smiling as i think of the ending.

  6. it’s snowinggg!!! woohoo!!! so cute..! the snow settles at the bottom and disappears..lol if only it stays and build up πŸ˜€

    great job!

  7. ooh i shall read when i have time >.< love the snow effect, it feels so xmassy XD ^^

  8. it’s snowing BIG BANG!!!! aiiishh…i wish. hehe. i will comment back after i read some of the links. ajaa~

  9. okayy..i only read the beginnings and so far i liked a few. Mind i say..i like Hanii, MAC, and Stupidity’s covers!!! good PS skills. umm…so far the story that i like is Keepeaches b/c i love Greek mythology. ^___^ but the one that won me over, for most creativity and seems like more dedicated/passionate is Stupidity!

    :PIN-PONG PIN-PONG: v^_____^v

    and i also enjoy reading Kaerlighed’s story. so i guess, in my book Kaerlighed’s story is honorable mention???

    but these are jux my opinions. =]

  10. hahah
    it’s snowing in BBFansite YEAH!!
    i love it heeh~~ who ever’s idea it is, it’s awesome~~
    anyways

    i love Angela’s story~: reminds me of a movie i watched before with all the praying and stuff (it has jennifer aniston staring hehe). I love all the past-story and Ji Yong prays. LOL…the one about “pleasing” Angela made me laugh haha. adorable though.

    Heaven by Mai Ly: another one that i love~~ very simple story but how it ends was just amazing. i love it, it makes me feel so happy~~ i love the panda comment ❀

    Heaven by Jiyonglover is cute too. “i like you dummy”. i actually smiled at that heeh~ well i was smiling for the whole time when reading your story..but my smile grew bigger after reading that line.yeah πŸ™‚

    Heaven by MAC: it’s such a depressing story :(, but it was amazing.when i was imagining the story when reading it, the whole thing was so pretty…i imagined So Hee very pretty wiht the white dress with TY all in white….

  11. OMG!
    i love kaerlighed’s one-shot!
    it’s really different.
    the way the characters are portrayed is really amazing.
    so deep and profound.
    it made me cry =( to see GD feel so beat up about his life.
    BEAUTIFUL!

  12. omg
    the heaven story by angela
    made me cry ! ><
    jiyong is so sweet to her ..
    the flashbacks are so awwwww.
    iloveit<3

  13. wow, all the one-shots were really enjoyable to read.
    But the onethat stuck in my mind was the last one.
    I CANT BELEIVE THAT EVIL COW in the story ruined GD’s life. HOW DARE SHE.

    oh these kinda competiton should be more frequent. it was cool to read them all.

    p.s @kaerlighed, will u be writing a sequal one-shot?

  14. LOL these are cute
    but i wish you had added this one; it’s my favorite
    http://www.winglin.net/fanfic/yumyumsushi/contents.shtml
    funniest big bang fanfic ever x]

  15. i still can’t stop smiling after reading jiyonglover’s oneshot. i wanna be yoobin so bad right now. and lol at tiffany and aubrey aka jiyong’s shoes

  16. i really liked the stories..
    especially the ones by
    Angela
    Keepeaches
    jiyonglover
    Engraved_16
    son_nyul
    Stupidity
    shattered teardrops

  17. thanx πŸ˜€ i will read and leave comments ^^

    ohhhh is snowing here πŸ˜› cooool!!!

  18. Shattered Teardrops deserves an emmy nominee.

  19. so who’s actually the winner?

  20. can u post the winner soon?
    πŸ™‚

    i just read those that has GD as the maine character. bias >.<
    i will read the rest tomorrow. or soon.

    so far angela’s story was my favorite :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: